אנא מלאו את הטופס ואנו ניצור עמכם קשר ללא כל התחייבות
שם מלא: טלפון: אימייל: עיר:
טיפולי העלמת ורידים ונימים
טיפולי העלמת ורידים ונימים

קצת על העלמת ורידים ונימים...

טיפול העלמת ורידים בלייזר הינו אחד הטיפולים המקובלים והפופולאריים בתחום אסטטיקת כלי הדם.

ורידים ונימים בולטים ברגליים (נקראים גם דליות), נובעים מאי ספיקה ורידית שנוצרת בד"כ בין היתר, כתוצאה מגורמי תורשה, מעמידה ממושכת על הרגליים, ממשקל יתר ומהריון. בוורידי הרגליים קיימים שסתומים חד-כיווניים שמטרתם לכוון את זרימת הדם בגוף מהאיברים השונים חזרה לכיוון הלב. אצל הסובלים מאי ספיקה ורידית (זו הגורמת להיווצרות הוורידים הבולטים), השסתומים לא סוגרים את הזרימה ההפוכה לכיוון הרצוי באופן הרמטי וכך מתפתח לחץ בכלי הדם. מרבית מן הסובלים מהתופעה הן נשים מעל גיל 30. מעבר לאי הנוחות האסתטית שנובעת מכך, התפתחות התופעה מובילה לעיתים גם להפרעה בתפקוד השוטף לאור כאבים, בצקות ונפיחות, פצעים ואפילו נמק שעלולים להופיע ולהחמיר אם לא מטפלים בבעיה בזמן.

 

אודות הטיפול

קיימות מספר דרכים הנפוצות כיום לטיפול בורידים ובנימים בולטים:

העלמת ורידים באמצעות ניתוח ה- Stripping

הליך ניתוחי המתבצע תחת הרדמה חלקית או מלאה ובו המנתח שולף או קושר את הורידים והנימים הפגומים דרך חתכים באזורים המתאימים בגוף. ניתוח זה מתאים בעיקר לאנשים צעירים בעלי בריאות תקינה. לאחר הניתוח ניתן לחזור לתפקוד שוטף בתוך ימים ספורים ולשגרה מלאה לאחר שבועות אחדים. הניתוח מותיר צלקות ועד להחלמה המלאה לעתים סובל המטופל מכאבים, נפיחות ובצקות. ניתוח ה- Stripping נחשב לשיטה הוותיקה יותר לטיפול בורידים בולטים ואחוזי ההצלחה שלו נמוכים ביחס לשיטות הטיפול החדישות.

למרבה המזל, כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה קיימים פתרונות שאינם מערבים פעולה ניתוחית או כאבים, שאורכים פחות משעה ומספקים תוצאה מיידית.

 

העלמת ורידים באמצעות הזרקות (סקלרותרפיה)

בטיפול זה מתבצעת הטרשה ורידית מונחית אולטראסאונד, כלומר: חסימת הורידים והקטנת הלחץ במטרה ליצור דלקת כימית מכוונת של כלי הדם באמצעות הזרקת חומר רפואי מיוחד במחט דקה מאד. תהליך זה בעצם הורס את כלי הדם ולגרום לוורידים ולנימים להיטמע בתוך הגוף. התהליך כולל סדרת הזרקות של כ- 3 מפגשים בהפרש של חודש- חודשיים, בני פחות משעה כל אחד. עם סיום ההזרקה, ניתן לחזור לתפקוד באופן מיידי. לאחר ההזרקה עלול המטופל לחוות כאב מקומי וקושי בורידים שטופלו או להבחין בפיגמנטציה באותו אזור ולכן לא מומלץ להיחשף לשמש בתקופת הטיפולים. במרבית המקרים נעלמי הכתמים לאחר שבועות ספורים. הסקלרותרפיה נחשבת לטיפול נוח בטוח ויעיל.

 

העלמת ורידים באמצעות הלייזר (אנדו לייזר)

טיפול זה נחשב למתקדם, היעיל והנפוץ ביותר בתחום העלמת הוורידים. ההליך כולל החדרת סיב אופטי המחובר למכשיר לייזר, דרך חתך זעיר לתוך הוריד וחימום של כלי הדם באמצעות קרן הלייזר. כתוצאה מכך נספג כלי הדם הבעייתי בתוך מספר שבועות לתוך הגוף ונעלם. ניתן לחזור לתפקוד הרגיל בתוך יממה.

סיכונים: דימומים ורגישות באזור המטופל.

 

הטיפ של אסתי

חשוב לוודא אילו מאפשרויות הטיפול הקיימות מתאימה ביותר למטופל. לצורך כך, מומלץ לבצע בדיקת אולטרסאונד המכונה בדיקת Duplex לאבחון רמת התפקוד של כלי הדם לפני קבלת כל החלטה בנוגע לפיתרון הרצוי.


מחיר

המחירים משתנים מאד בין מרפאה למרפאה ובין שיטת טיפול אחת לאחרת. מחיר הטיפול נקבע בהתאם להיקף התופעה, האזור בו היא מופיעה ולפיכך, משך הטיפול הנדרש.

לקבלת העצות להעלמת ורידים ונימים מהמרפאות המובילות ביותר - לחץ כאן

 

ריכזתי לכם את מגוון ההצעות להעלמת ורידים ונימים מהמרפאות המובילות בתחום לבחירתכם:




לקבלת הצעות מיידיות מהחברות המובילות מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
עיר: