אנא מלאו את הטופס ואנו ניצור עמכם קשר ללא כל התחייבות
שם מלא: טלפון: אימייל: עיר:
טיפולי העלמת קמטים
טיפולי העלמת קמטים

קצת על מניעת והעלמת קמטים...

כולנו יודעים שלא נוכל להישאר צעירים לנצח, אבל למרבה המזל היום קיימות דרכים רבות ליצירת מראה עור צעיר וחלק. קמטים נוצרים באזורים שונים בעור, לדוגמא: סביב העיניים, במצח, סביב הפה, בצוואר ובגב היד. היווצרות הקמטים במהלך השנים הינה חלק טבעי ואינטגראלי מתהליך ההתבגרות הכללי ומהזדקנות העור. רפיון העור והופעתם של קמטים וקמטוטים הינם תוצאה של ייצור מופחת של תאי אלסטין שתפקידם לשמור על גמישות העור ושל קולגן, המשמש כתמיכה לעור הפנים.  במקביל, רמת הפעילות של בלוטות הזיעה והשומן נחלשת וכך נגרם אובדן הלחות בעור. במרבית המקרים התהליך מואץ ע"י הרגלים כגון: חשיפה מרובה לשמש, תזונה לקויה, עישון וע"י גורמים כמו: מתח נפשי, חוסר איזון הורמונלי וגנטיקה.

 

אודות הטיפול

במהלך השנים פותחו כמה וכמה שיטות למניעה ולטיפול בהיווצרות קמטים. פתרונות האסתטיקה בתחום הטיפול בקמטים נחלקים לכאלה המונעים היווצרות קמטים וכאלה המטפלים בקמטים שכבר נוצרו.

הטיפולים הנפוצים ביותר בתחום הינם: זריקות בוטוקס לקמטים בפנים, שימוש בחומרי מילוי קמטים שונים, הזרקת שומן, טיפולי לייזר, מכשירים ביתיים להחלקת קמטים ופרוצדורות מורכבות יותר כגון ניתוח מתיחת פנים (בהמשך יפורטו שיטות מניעת והעלמת קמטים, שאינן כוללות התערבות ניתוחית). הבחירה בטיפול תלויה בהעדפה אישית, מצב העור ובעומק הקמטים.

 

בוטוקס וחומר מילוי

האפשרות הנפוצה ביותר להעלמת קמטי ההבעה בפנים וליצירת מראה פנים טבעי וחלק היא מילוי הקמטים והקמטוטים שנוצרו באמצעות בוטוקס וחומרי מילוי אחרים. בין מגוון החומרים הקיימים כיום למילוי קמטים, כאלה הפועלים לטווח הארוך וכאלה הפועלים לטווח קצר יותר והם נבדלים זה מזה בעיקר בסיווג לפי חומרים טבעיים על בסיס חומצה היאלורונית הקיימת באופן טבעי בגוף מול חומרים סינתטיים.

 

בוטוקס: הבוטוקס הינו חומר חלבוני -בוטולינום טוקסין, המיוצר תחת תנאי מעבדה מבוקרים וייחודיים השימוש בבוטוקס נחשב לטיפול בטוח להעלמת קמטים מזה כ-30 שנה. החומר מוזרק ע"י רופא פלסטיקאי באמצעות מחט דקה לסיבי שרירי ההבעה, אלה שתפקודם יוצר את הקמטים ומשתק את פעילותם. הדבר גורם להשטחה עד העלמה מסוימת של הקמטים לתקופה של עד 6 חודשים. לאחר מכן, כדי לשמר את התוצאות יש לחזור על הפעולה מדי מספר חודשים.

 

רסטילן: חומר מילוי טבעי המיועד בעיקר למילוי קמטי הבעה וקמטוטים עדינים בצדי העין או השפה. הרסטילן מיוצר על בסיס חומצה היאלורונית שתהליך הייצור שטבעי שלה בגוף פוחת באופן הדרגתי עם השנים. הזרקת הרסטילן מעניקה גמישות, נפח, רעננות ולחות לעור לטווח ארוך יותר לעומת חומרי מילוי אחרים ולכן נחשב חומר זה בעשור האחרון לאחד מחומרי מילוי הקמטים המובילים. הטיפול כולל הזרקת ג'ל שקוף לשכבה התת עורית באמצעות מחט דקיקה

מילוי פרלן – חומר מילוי המשויך לקבוצת חומרי המילוי הסינתטיים הוא פרלן- חומר מילוי סמיך שייצורו מבוסס חומצה היאלורונית סינתטית ומיועד לקמטים עמוקים ולמילוי שקעים בלחיים. תוצאת הטיפול היא יחסית ארוכת טווח והיא מחזיקה מעמד למשך של כשנה וחצי עד שנתיים.


אוולנס,
Evolence – האוולנס שמיוצר בישראל,הוא חומר מילוי שמזכיר במבנה שלו את קולגן הטבעי הנמצא בעור. האוולנס מתאים למילוי קמטים בעלי רמות עומק שונות באיזורים שונים בפנים והוא מומלץ בעיקר למטופלים שפיתחו בעבר תגובה אלרגנית לחומרי מילוי אחרים. תוצאת הטיפול היא יחסית ארוכת טווח והיא מחזיקה מעמד למשך של כשנה וחצי עד שנתיים.


רדיאנס - חומר שייצורו מבוסס על קולגן מהחי. משמש בעיקר למילוי של קמטים עמוקים ושקעים בלחיים. תוצאת הטיפול היא יחסית ארוכת טווח והיא מחזיקה מעמד למשך של כשנה וחצי עד שנתיים.

 

הטיפול בבוטוקס ובחומרי המילוי האחרים נחשב להליך פשוט, נפוץ ולא מכאיב במיוחד ואורך פחות מחצי שעה, ללא צורך באשפוז וללא הרדמה או בהרדמה מקומית בלבד. למרות שהזרקת חומר מילוי נחשבת לטיפול קליל ובטוח,חשוב לזכור כי עדיין מדובר על טיפול רפואי אשר עלול לגרום לפגיעה רפואית בידי גורמים לא מקצועיים. לכן חשוב לבחור במרפאה המעסיקה רופאים מומחים לתחום.

מרבית ההצעות לטיפולי מילוי קמטים נעות סביב מחיר דומה לכן אין להתפתות למחיר זול במיוחד שכן הדבר עלול לרמוז על מקצועיות רפואית נמוכה ושימוש בחומרים זולים. חשוב לערוך השוואה בין כל המרפאות המובילות בתחום לפני הבחירה, בייחוד כאשר מרבית המרפאות בתחום מאפשרות להגיע לבדיקת התאמה והתרשמות חינם !

לקבלת הצעות לבדיקת התאמה חינם מהמרפאות המובילות - לחץ כאן

 

לייזר

באמצעות קרן הלייזר ניתן לארגן מחדש את מבנה סיבי הקולגן, כך שיהיה הדוק יותר הדוק דבר שיוצר מתיחה של העור וכך מראה צעיר ורענן יותר. הטיפול הוא מדויק מאד ומתבצע באמצעות מערכת ממוחשבת בעומק ושטח רצויים ולא בעור כולו.

בטיפול הלייזר מתבצעת בין היתר הלחמה של הנימים ולכן לא מופיעים דימומים ואין פגיעה בשכבות עור חיצוניות. הדבר מקטין את הסיכון לזיהום ואת משך ההחלמה לעומת פעולות הכוללות התערבות כירורגית.

לקבלת הצעות לבדיקת התאמה חינם מהמרפאות המובילות - לחץ כאן


הזרקת שומן
הזרקה של רקמת שומן שנשאבה מאזורים שונים בגוף המטופל (בד"כ מהבטן, הישבן, או הירכיים) לצורך מילוי קמטי ההבעה בפנים והעלמת קמטים באיזורים אחרים בגוף.  הטיפול נעשה תחת הרדמה מקומית ונמשך כשעה וחצי. מאחר ומדובר בשימוש בשומן שנלקח מתוך גופו של המטופל, אין סכנה לדחיית השומן ע"י הגוף אולם לא ניתן לדעת לאיזה משך זמן תחזיק התוצאה מעמד שכן החומר נספג בקצב שונה אצל כל אדם. משך הזמן בו תחזיק התוצאה מעמד נע בין מספר חודשים לבין שנים רבות.

 

סינרגיה אלקטרו אופטית ELOS-REJUVENATION

שיטה הנחשבת בטוחה ואינה כרוכה בכאב שעושה שימוש באנרגיה של אור החודרת לשכבות העור העמוקות ושיוצרות קולגן בשילוב עם אנרגיית חשמל המחממת את שכבות העור החיצוניות. באמצעות האור נוצר גירוי המעודד ייצור קולגן ומלנין ואיטם כלי דם מורחבים מבלי לפגוע בפני העור. ניתן להבחין במראה עור בריא וחלק כבר לאחר הטיפול הראשון ובהיעלמות הדרגתית של הקמטים והקמטוטים לאחר מספר שבועות כשהעור מייצר קולגן בעצמו כתוצאה מן הטיפול.

 

מכשירי החלקת קמטים ביתיים

מכשירים ביתיים להחלקת קמטים קיימים בעולם כבר מספר שנים ולאחרונה מתחילים לעשות בהם שימוש גם בישראל. הטיפול במכשיר הביתי מבוסס על זרם גלווני, גלי אור אינפרא אדום או גלי קול אולטראסאונד כולם נועדו למילוי קמטים ולמיצוק העור. באמצעות הזרם הגלווני מתאפשרת החדרת חומרי ניקוי, ויטמינים ותמציות צמחים להזנת העור.המכשירים האלה פועלים על עיקרון המגנט ויש לבצע אותם בד"כ פעמיים בשבוע בשבועות הראשונים ולאחר מכן אחת לשבוע בלבד.

לקבלת הצעות למכשירים ביתיים מהחברות המובילות - לחץ כאן

 

הטיפ של אסתי

מלבד המכשירים הביתיים, הטיפול חייב להתבצע ע"י דרמטולוג או כירורג פלסטי ויש להתאים את אופן הטיפול לעומק הקמטים לקצב השינוי שלהם ולאזור הרלוונטי. אם בחרתם בטיפול באמצעות חומרי מילוי, ערכו בדיקת רגישות קודם לטיפול. לעתים הגוף דוחה את החומר המוזרק ואנשים רבים מפתחים תגובות אלרגניות לחומרים שונים.

 

מחיר

המחירים משתנים מאד בין מרפאה למרפאה ובין שיטת טיפול אחת לאחרת. מחיר הטיפול נקבע בהתאם להיקף התופעה, האזור בו היא מופיעה ולפיכך, משך הטיפול הנדרש.

 

ריכזתי לכם את מגוון ההצעות למניעת והעלמת קמטים מהמרפאות המובילות בתחום לבחירתכם:




לקבלת הצעות מיידיות מהחברות המובילות מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
עיר: