אנא מלאו את הטופס ואנו ניצור עמכם קשר ללא כל התחייבות
שם מלא: טלפון: אימייל: עיר:
טיפולי הצרת היקפים
טיפולי הצרת היקפים

קצת על הצרת היקפים...

יותר ויותר אנשים מבינים כיום כי הזמן והמאמץ המושקע בשמירה על דיאטה ובאימוני כושר מפרכים, בדר"כ אינו מביא לתוצאה הרצויה. גם התוצאה שמתקבלת, במרבית המקרים אינה נשמרת לאורך זמן. בקצב החיים התובעני בו אנו חיים, דרושים פתרונות מהירים יותר וטובים יותר להשגת מראה גוף בריא ומטופח. לאור זאת, בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות מואצת בתחום הצרת ההיקפים במכונים השונים.

אודות הטיפול

טכניקת הצרת ההיקפים הפופולרית ביותר כיום היא זו המתבססת על גירוי השרירים באמצעות תדר אלקטרוני ודרך כך שריפת קלוריות וחיזוק רקמת השריר. הצרת היקפים כזו מתבצעת במספר שיטות, ביניהן: הצרת היקפים באמצעות קרני ליזר, באמצעות קרני אינפרא אדום ואפילו באמצעות קרני אולטרא סאונד. בסדרת טיפולים קצרה, ניתן לצמצם את היקף הגוף בצורה משמעותית ולהשיג מראה עור מתוח ובריא יותר. מרבית המכונים מתעדים את תהליך הטיפול באמצעות מדידת היקף המטופל לאורך התהליך וכן צילום האזור המטופל. תיעוד כזה יאפשר לוודא כי התוצאה המתקבלת מתאימה לזו שאליה התחייב המכון בתחילת הדרך.

הטיפ של אסתי

להשגת התוצאות האופטימליות מטיפול הצרת ההיקפים, מומלץ לשלב פעילות ספורטיבית והקפדה על תזונה נכונה במקביל.

מחיר - מחירי טיפולי הצרת ההיקפים באמצעות גירוי שרירים בתדר אלקטרוני נעים בטווח של אלפי שקלים בודדים. כמובן שהעלות משתנה בהתאם למספר הטיפולים שנקבע מול המכון. מספר הפגישות לסדרת טיפולים מתשנה ממכון למכון.

בריאות - טיפולי הצרת ההיקפים בשיטות שהזכרנו אינם נחשבים לטיפולים כואבים אך כמו בכל בטיפול חשוב לוודא עם המטפל מה הם הסיכונים הכרוכים בטיפול ומה הן תופעות הלוואי שייתכן ובהן תיתקלו. יש לציין כי הטיפולים אינם מומלצים לאנשים הסובלים מלחץ דם גבוה, לבעלי קוצב לב, לסובלים מבעיות בבלוטת התריס, מחלות זיהומיות או ניקוז לימפתי. בכל מקרה יש להיוועץ ברופא המטפל טרם תחילת הטיפול. חשוב מאד לוודא כי המטפל שתבחרו הוא בעל ניסיון עשיר ומוכח בתחום ולבחון האם למכשירים בהם יתבצע הטיפול ישנם אישורים המוכיחים את בטיחותם- אישור ה- FDA, אישור משרד הבריאות האירופאי ואישור משרד הבריאות הישראלי. טיפול ע"י מטפל שאינו מנוסה או שימוש במכשירים שאין להם את האישורים הנדרשים, עלולים להסב נזק תמידי ובלתי הפיך ולכן מומלץ לבצע סקירה מקיפה לפני שבוחרים היכן לבצע את הטיפול.

 

 

ריכזתי לכם את מגוון ההצעות לטיפולי הצרת היקפים מהמרפאות המובילות בתחום לבחירתכם:




לקבלת הצעות מיידיות מהחברות המובילות מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
עיר: