אנא מלאו את הטופס ואנו ניצור עמכם קשר ללא כל התחייבות
שם מלא: טלפון: אימייל: עיר:
טיפולי מתיחת בטן
טיפולי מתיחת בטן

קצת על מתיחת בטן...

אחד מהטיפולים הפופולריים יותר בתחום הרפואה הפלסטית הוא מתיחת הבטן.  מדובר בהליך ניתוחי להסרת עור ושומן עודפים מאזור הבטן ולהידוק שרירי דופן הבטן. בשפה מקצועית נקרא הניתוח אבדומינופלסטיה ABDOMINOPLAST .  ההליך נחשב נפוץ יחסית ומתאים במיוחד לאלה מאיתנו שאינם סובלים מעודף משקל גדול. המועמדים הטובים ביותר לניתוח מתיחת בטן הם נשים או גברים שבריאות תקינה, אשר מוטרדים משומן או עודף עור בבטן או מחולשת דופן הבטן ואינם רואים שיפור בעזרת התעמלות או דיאטה, למשל: נשים לאחר לידה ואנשים מבוגרים שסובלים מירידה ברמת האלסטיות של העור. אצל מטופלים שנמצאו מתאימים למתיחת בטן, הטיפול מוביל לתוצאה של בטן שטוחה והעלמת סימני מתיחה לאורך שנים ולפעמים למשך כל החיים. הריון, עלייה משמעותית במשקל, חוסר בפעילות גופנית או חוסר התאמה לטיפול, עשויים להוביל לירידה בתוצאות.

אודות הטיפול

קיימות 2 אפשרויות לביצוע מתיחת בטן:

הראשונה היא מתיחת בטן מלאה הכוללת חתך ניתוחי לכל רוחב הבטן, ממותן למותן, מעל לשיער הערווה. בתחילה הצלקות מאוד בולטות לעין ועובר זמן של חודשים ספורים עד שהן משתטחות ומתבהרות. הצלקות לא יעלמו, אולם לרוב הצלקת ממוקמת כך שלא תיראה בבגד אינטימי או בבגד ים.
השנייה- מיני מתיחת בטן, מיועדת לאנשים הסובלים מרפיון בעיקר באזור הבטן התחתונה . במקרים בהם מבוצעת מתיחה קטנה יתכן ורוחב הצלקת יהיה קטן יותר.

ניתוח מתיחת בטן מתבצע בדרך כלל בהרדמה מלאה ונמשך בין שעתיים לחמש שעות. במקרים רבים נשאר המטופל לאשפוז ללילה אחד לצורך עירוי נוזלים למניעת התייבשות. משך ההחלמה נע בין שבוע ל- 6 שבועות עד לחזרה לתפקוד מלא ללא מגבלות.

הטיפ של אסתי

בהריון מתרחשת התרופפות של שרירי הבטן והיווצרות של עור עודף ולכן מומלץ לדחות את התוכנית לעבור מתיחת בטן עד לסיום תקופת ההריון המתוכננת.

בריאות - מתיחת בטן חובה שתתבצע רק על ידי רופא מנתח המומחה בכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בישראל.  מתיחת בטן, כמו כל הליך כירורגי טומנת בחובה גם סיכונים, בינהם: הצטברות נוזלים (סרומה), דימומים, דלקות, נמק, שינוי צורתו של הטבור, חוסר תחושה בבטון התחתונה בחודשים הראשונים לאחר הניתוח, הצטברות קרישי דם (דבר שניתן למנוע בקלות ע"י חזרה להליכה וניידות מוקדם ככל שאפשר לאחר הניתוח). שילוב של שאיבת שומן ושל מתיחת בטן באותם אזורים אינו מומלץ ואף עלול להיות מסוכן.

מחיר - קשה להגדיר מחיר אחיד למתיחת בטן שכן הדבר תלוי בגודל ואזור הטיפול המבוקש. יחד עם זאת כדאי לערוך השוואת מחירים טרם קבלת החלטה שכן לאור התחרות הקיימת בין המרפאות המובילות בתחום האסתטיקה מציעות את הטיפול במבצעים והנחות.

לקבלת העצות למתיחת בטן מהמרפאות המובילות ביותר - לחץ כאן

 

ריכזתי לכם את מגוון ההצעות למתיחת בטן מהמרפאות המובילות בתחום לבחירתכם:




לקבלת הצעות מיידיות מהחברות המובילות מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
עיר: