יישור שיניים - אורתודנטיה

חיוך אחד שווה אלף מילים. אבל האם זה אומר שכשהשיניים אינן ישרות, בולטות או בעלות רווחים גדולים במיוחד צריך לשתוק? יישורי שיניים וטיפולים אורתודנטים משפרים את מכלול הליקויים במבנה השיניים ותורמים לחיוך יפה יותר, הרגשה טובה ביטחון וסיפוק. 
יישור שיניים (אורתודנטיה) הוא ענף רפואת שיניים העוסק בליקויי שיניים היוצרים שיניים עקומות, צפופות, מעוותות וקשיים בסגירה. הליקוי יכול להיות ברמת השן הבודדת ועד ליקוי בלסת שלמה, שתי לסתות וביחס ביניהן.
טיפולי יישור השיניים ואורתודנטיה אינם מוגבלים לגיל מסוים. בין אם זה בני נוער המתהדרים בברזלים וטבעות על שיניהם, או מבוגרים המבקשים ליישר שיניהם כפועל יוצא של מודעות הולכת וגוברת, הטכניקות והמכשור החדשני הקיים היום תופרים חליפה אישית המותאמת לכל אחד בהתאם למידת הרגישות שלו, יכולות פיננסיות ורצונות אסתטיים.
בנוסף לסיבות אסתטיות קיימות מספר סיבות בריאותיות לביצוע יישור שיניים. שיניים עקומות משמשות מלכודת לשיירי מזון ופוגעות בחניכיים בעוד ששיניים ישרות קלות יותר לשמירה על היגיינת הפה. אנשים בעלי שיניים עקומות לרוב בעלי נטייה חזקה יותר לעששת, שחיקת שיניים ולכאבים בפרקי הלסת. יתר על כן, יכולת הלעיסה נפגמת ונוצרת הפרעה במערכת העיכול.

מלאו פרטיכם להשוואת מחירי יישור שיניים:
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
עיר מגורים:
סוג טיפול מבוקש: